Després de viure com és la CAD en el pràcticum
I i ara visquent aquesta experiència més intensament en el pràcticum II m’he adonat de la gran importància que té
aquesta comissió dins de l’escola.
Considero que els professionals que s’hi
troben en ella realment ho volen estar i tenen ganes d’anar tendint cap una
escola inclusiva. A la CAD s’intenta
acollir i plantejar estratègies, controlen els Plans individualitzats,
plantegen mesures d’atenció a la diversitat per a tot aquell alumnat que ho
requereixi, busquen noves perspectives
per l’escola... Tot i així, considero
que aquesta comissió avarca més aspectes que qualsevol altre comissió a l’escola.
Gràcies a la CAD l’escola funciona molt
millor, ja que a part de parlar sobre aspectes de l’atenció diversitat que repercuteixen
en aquest curs, també s’anticipen a possibles problemes i situacions que puguin
sorgir, per tal de començar a plantejar possibles solucions.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada