dimecres, 7 de maig del 2014

EL BLOG EN MARXA



Fa uns dies que ja vaig començar a posar en marxa el blog.

Al principi m va costar molt, ja que vaig haver de descobrir com penjar arxius, com fer els enllaços, com estructurar els diferents arxius si en etiquetes o en pàgines.. Vaig tenir uns dies molt caòtics per descobrir el funcionament, però ara tot és una mica més fàcil.Ara estic en la fase d’anar penjant arxius, fent el disseny de colors, tipus de lletra, tipus de mida de la lletra.. en definitiva, configurant el blog.

Una de les coses que més em va costar, com ja us he comentat anteriorment, va ser penjar els arxius al blog. Per això, us faré cinc cèntims del procés per si vos també voleu penjar algun document al vostre blog.

1.Anar a “Nova entrada” al blog

2. A la pàgina de nova entrada a mà esquerra hi haurà dues pestanyetes: Redacta i HTML. Cliquem a HTML.

3 Obrim una nova pestanya al buscador i anem a la direcció: http://es.scribd.com/

Aquesta pàgina ens permetrà transformar el nostre document en la direcció HTML que ens és necessària per tal de poder transformar el format de l’arxiu. És necessari registrar-se, tot i així, és gratuït

4. Un cop dins de l’Scribd haureu de penjar el document i copiar la direcció nova que adquirirà al canviar el format.

5. Copiem la direcció que ens han donat a la “Nova entrada”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada