divendres, 9 de maig del 2014

Prioritats d'intervenció


La tasca del psicopedagog es centre en l’ajuda per els alumnes, els docents i les famílies. El meu projecte  es centra principalment en l’atenció als docents, tot i que indirectament será una atenció per els alumnes i en conseqüència per les famílies.
Tot i així, segueixo en contacte amb les famílies i alumnes del centre, continuo amb la meves practiques d’observació i participació. Això m’ha fet pensar de la importància que l’hi donem en fer atenció als alumnes i no donem tanta importància als docents i a les famílies ( o  si més no, jo pensava així). Tot i que creiem que és important creiem que és molt més important els alumnes.
Aquests dies m’estic adonant que si no busquem un equilibri entre les interaccions que realitzem com a psicopedagogs no aconseguirem un èxit rotund en la nostre tasca. Amb la meva intervenció m’estic adonant de la falta que fa una intervenció amb els docents, ja que molts cops prioritzem molt als alumes i no parem atenció a les necessitats dels docents i aquests són la base de l’educació i del bon fer del centre. Amb la meva intervenció ( blog de recursos per els docents i col·laboració amb l’elaboració de la PAD) ajudo a construir centre i això directament farà que els alumnes rebin una millor educació i el centre funcioni millor cosa que ajuda a les famílies i alumnes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada