diumenge, 30 de març del 2014

Raons de la tria, interès i prospectiva


El semestre anterior en el Pràcticum I vaig estar en aquest mateix centre i vaig poder veure la realitat d’aquests. En aquell moment vaig analitzar quines són les necessitats d’aquest centre juntament amb la meva tutora,  i en aquest segon pràcticum intento trobar opcions per poder millorar el funcionament d’aquests. Un dels objectius de tot psicopedagog és poder millorar el procés educatiu dels nostres alumnes. Després d’analitzar les necessitats del centre i plantejar la meva proposta de treball conjuntament amb la meva tutora i diferents professionals del centre, considero que aquest objectiu general es pot aconseguir.

Poder començar a intervenir en un centre per el PAD( Plà d'Atenció a la Diversitat), un dels eixos fonamentals de l’atenció a la diversitat de qualsevol centre, és tot un luxe. Poder contribuir ha establir les pautes d’actuació i ajudar a millor tot el procés educatiu dels nens amb necessitats educatives especials per mi és molt satisfactori.

Tot i que no sigui un projecte amb una atenció directe amb l’alumnat, els resultat de la meva intervenció serà clau per als alumnes d’aquest centre , ja que on hi hagi un millor funcionament i organització de l’atenció a la diversitat la millora dels alumnes augmentarà. El fet que la PAD estigui finalitzada i els docents tinguin tot el material ben classificat i disponible, a través del blog de recursos, per poder fer unes intervencions més acurades i a la vegada tinguin tots els recursos organitzats per que els docents puguin tenir més autonomia serà molt beneficiós per el personal docent, però indirectament també per els alumnes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada