diumenge, 30 de març del 2014

FASE 1: Reunió inicial amb la tutora


 La primera activitat que vaig tenir en aquest nou projecte va ser una reunió inicial amb la tutora de pràctiques  del centre per corroborar l’establert en el final del Pràcticum I. Així poder veure el punt de partida en el que ens trobaven i poder establir les pautes d’actuació necessàries per aquest nou Pràcticum II.

En un inici ,en el Pràcticum I, el projecte era la col·laboració en la elaboració del PAD ( Pla d’atenció a la diversitat) , elaborar un blog de recursos i crear una possible USEE ( Unitat de suport d’educació especial).  Però després dels suggeriments de l'anterior tutora del pràcticum de la UOC i del que es va parlar en aquesta entrevista amb la tutora del centre vam decidir centrar-nos únicament en  dos dels tres projectes que teniem pensats. 


Aquesta decisió va ser pressa principalment per la falta de temps, ja que aquests tres projecte em portarien massa temps i no permetria que em centrés bé en cadascun d’ells. Tot i així no sabiem encara amb quin dels tres no ens quedaríem.

A partir d'aquí la tutora i jo ens posem a treballar en els diferents apartats del projecte , ja que en la popera reunió de la CAD ( Comissió d'atenció a la diversitat)hauría d'expossar el meu projecte i entre tots decidir amb quins ens quedavem i si el meu rpojecte els hi sembla adient per el centre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada