dimecres, 2 d’abril del 2014

FASE 1: Reunió de la CAD

El segon pas de la Fase 1 era reunir-me amb els membres de la CAD per tal d’exposar el meu projecte i poder acotar-ho al màxim per tal de poder realitzar una bona intervenció.

En aquesta reunió, després de parlar els temes que estaven previstos per aquesta reunió vaig tenir la oportunitat de poder exposar el meu projecte del Pràcticum II.

Tenia pendent poder arribar a un acord amb tots els membres de la CAD de l’escola per establir quins dos dels tres projectes que tenia pendent portaríem a la pràctica. Els projectes eren: col·laboració en la elaboració del PAD ( Pla d’atenció a la diversitat) , elaborar un blog de recursos i crear una possible USEE ( Unitat de suport d’educació especial). Després de pensar totes les opcions, en va arribar a l’acord de que el meu projecte comptés amb els dos primers apartats ( PAD i blog). La tercera opció no va estar tant recolzada, ja que la directora del centre va comentar que era molt difícil que poguessin donar el permís a l’escola per poder establir una aula  de suport d’aquestes característiques.

El projecte va ser molt ben valorat per tots els membres de la CAD i van creure que podia aportar molts a l’escola.

Els objectius que em vaig proposar  en aquesta fase eren els següents:
- Plantejar el projecte de treball del Pràcticum II a la CAD

-Concretar els dos àmbits d’intervenció: Col·laboració en l’elaboració de la PAD i Creació del Blog de recursos d’intervenció educativa per alumnes amb nee

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada