El segon pas de la
Fase 1 era reunir-me amb els membres de la CAD per tal d’exposar el meu
projecte i poder acotar-ho al màxim per tal de poder realitzar una bona
intervenció.
En aquesta reunió,
després de parlar els temes que estaven previstos per aquesta reunió vaig tenir
la oportunitat de poder exposar el meu projecte del Pràcticum II.
Tenia pendent poder
arribar a un acord amb tots els membres de la CAD de l’escola per establir
quins dos dels tres projectes que tenia pendent portaríem a la pràctica. Els
projectes eren: col·laboració en la elaboració del PAD ( Pla d’atenció a la
diversitat) , elaborar un blog de recursos i crear una possible USEE ( Unitat
de suport d’educació especial). Després de pensar totes les opcions, en va
arribar a l’acord de que el meu projecte comptés amb els dos primers apartats (
PAD i blog). La tercera opció no va estar tant recolzada, ja que la directora
del centre va comentar que era molt difícil que poguessin donar el permís a l’escola
per poder establir una aula de suport d’aquestes
característiques.
El projecte va ser
molt ben valorat per tots els membres de la CAD i van creure que podia aportar
molts a l’escola.
Els objectius que em vaig proposar en aquesta fase eren els següents:
- Plantejar el projecte de treball del
Pràcticum II a la CAD
-Concretar els dos àmbits d’intervenció:
Col·laboració en l’elaboració de la PAD i Creació del Blog de recursos
d’intervenció educativa per alumnes amb nee
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada