dilluns, 14 d’octubre del 2013

PRESENTACIÓ


Benvinguts tots i totes al meu blog! Em dic Laura, tinc vint-i-quatre anys i sóc mestra d’Educació Especial, tot i que actualment no treballo com a tal.

Amb aquest blog pretenc plasmar les meves vivències, valoracions, aportacions, aprenentatges,etc. del Pràcticum 1.
 
El centre on duré a terme les meves pràctiques és una escola ordinària concertada del barri de Poblenou, a Barcelona. Aposta  per a un educació inclusiva, basant-se en el principi de l’atenció a la diversitat, ofereix a tots els seus alumnes la possibilitat d’aprendre al màxim de les seves capacitats i interessos. 

Estic entusiasmada amb aquestes pràctiques i espero que entre tots puguem aprendre molt els uns dels altres. Considero que els blogs ens ajudaran a poder veure altres realitats diferents a les del nostre centre i ens permetran aplicar tots els coneixements adquirits al llarg d’aquests anys d’estudi.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada