dissabte, 30 de novembre del 2013

RESOLENT DUBTES DELS PI


OBJECTIUS:
- resoldre dubtes dels docents respecte els PI.
- donar recursos per fomentar l’autonomia dels docents.
DECRIPCIÓ DEL CONTEXT:
Al centre hi ha molts alumnes amb PI, cosa que fa que els seus respectius tutors tinguin molts dubtes respecte a com enllestir els diferents casos. Molts d'ells quan troben a la psicopedagoga per els passadissos o en qualsevol altre moment sempre l'hi fan preguntes respecte a aquest tema. Per intentar resoldre aquests dubtes i poder fer-los més autònoms la psicopedagoga realitza dues sessions informatives dels PI. Ho realitza en dos dies diferents per tal de que tothom s'ho pugui muntar bé l'horari i pugui venir a aquesta sessió. La sessió es va realitzar a la sala dels mestres per tal de que hi cabessin tots de forma còmode.
DECRIPCIÓ DEL TREBALL:

Una de les tasques del psicopedagog és proporcionar recursos als docents, i davant d'aquesta gran demanda per part d'ells, era necessari realitzar una sessió com aquesta.
La psicopedagoga va iniciar la seva explicació fent un recordatori de què és un PI, com s'estructura els PI... coses bàsiques què el docents ja haurien de saber, ja que l'elaboració dels PI són tasques dels tutors de cada alumne. Quan es va acabar amb tota l’explicació es van formular preguntes. El meu paper va ser d’observar en la primera part de la sessió, tot i què després a l’apartat de les preguntes vaig resoldre alguns dubtes.
OBSERVACIONS PERSONALS:
Va ser una experiència molt enriquidora, ja que vaig sentir que sabia d’allò del que parlàvem i em va motivar molt a seguir aprenent.
 
VALORACIÓ:
Va ser una sessió amb una valoració molt positiva. Va ser d’una gran ajuda per els docents, ja que arrossegaven molts dubtes i també molt enriquidora per a mi ja que vaig aprendre molt i vaig veure que també ser moltes coses, tot i que molts cops pensi que no és així.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada